0299 406104

WIJ WERKEN SAMEN MET:

YOGA

In deze groepslessen komt het hele lichaam aan bod. Met yoga werk je aan soepele spieren, balans en verbetering van je doorbloeding en ademhaling. Dit doe je o.a. door stretch-, lichte kracht- en ontspanningsoefeningen, heupbuigers en twisters. De lessen worden afgesloten met een rustgevende cooling-down en meditatie zodat je je ontspannen voelt. Elke oefening bevat wel een uitdaging en is altijd aan jouw niveau aan te passen. Yoga is geschikt voor jong en oud, stijf en lenig, man en vrouw. Een mooie aanvulling op de training op de milon cirkel, waarmee je je spieren versterkt en daardoor vaak steviger en korter maakt. Er wordt zowel Hatha Yoga, als Gentle Flow Yoga gegeven.

Onze yogadocenten zijn: Danielle de Boer, Randi Amesz, Anne Mieke Does en Martyna Ligara. De yogalessen vinden plaats op maandag van 18.30 – 19.45 uur, woensdag van 09.00 – 10.15 uur, zaterdag van 10.00 – 11.15 uur en zondag van 10.30 – 11.45 uur.

Je kunt je inschrijven via onze app, de mail of door ons te bellen tijdens openingstijden.

We zien je graag in onze yogalessen!

CORE POWER

De Core Power training is zeer effectief en biedt een verantwoorde manier om je kernspieren te versterken. De focus ligt op buik-, bil- en rugspieren. Functioneel trainen staat centraal in deze les: om de minuut doe je een andere oefening, focus op de core spieren en een hoge intensiteit, zorgen voor een snel resultaat. 

Kijk op het groepslesrooster voor de tijden en dagen. We geven deze les zoveel mogelijk buiten, op het Hemmeland of de parkeerplaats bij Hakvoort.

Rick, Joris, Bram, Anne Fleur en Peter geven elk op vaste dagen een Core Power les.

Schrijf je snel in via onze app!

FRESH BALANCE, BODY SHAPE en DANCE FIT

Fresh Balance, Body Shape en Dance Fit zijn leuke gevarieerde trainingen van een uur op muziek. Het lijkt wel een beetje op het aerobics van vroeger en Dance Fit lijkt veel op Zumba.

Bij Body Shape werk je vooral aan kracht en conditie. In de Fresh Balance les werk je, na je warming up ook aan kracht en conditie. Maar daarna komen ook balans en stabiliteit aan de orde en vervolgens je flexibiliteit. Als laatste ga je even heerlijk ontspannen. Alles komt dus aan bod.

Iedereen met een beetje een basis conditie en stabiliteit kan meedoen. Je komt echt vrolijk en voldaan uit deze lessen.

Onze shape gerelateerde lessen worden gegeven door Anne-Fleur Tol .

In het groepslesrooster vind je de tijden waarop deze lessen bij Fitstudio te volgen zijn. Je kunt je voor de lessen inschrijven via onze app. Super makkelijk en snel.

BOOTCAMP

Bootcamp is een heerlijke les, die altijd buiten wordt gegeven. Vanaf Fitstudio start je rennend en onderweg doe je allerlei kracht en conditie oefeningen. Gebruik makend van materialen en objecten die je onderweg tegenkomt.

Weer of geen weer, de les gaat door!

MEN's STRENGHT

Dit is een echte mannen les! Er wordt hard gewerkt en ook veel gelachen. Bij elk station worden 2 oefeningen gecombineerd. Kracht wissel je af met cardio en je werkt met herhalingen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Core Power les, waar je op tijd werkt. Door de snelle afwisseling tussen kracht en cardio gaat je hartslag flink omhoog en verbrand je veel energie. Elke dinsdagavond en vrijdagmiddag komen de krachtpatsers om opgewekt binnen en na een uur komen ze trots de zaal weer uit. Men’s powerrrrr……!

Rick is the creator van deze les. Elke week drijft hij met veel plezier, de mannen tot het uiterste. En elke week komen ze weer sterker uit de les.

PILATES

De trainingsmethode van Joseph Pilates bestaat al honderd jaar. De oefeningen zijn oorspronkelijk ontwikkeld voor het rehabilitatieprogramma van oorlogsveteranen. Inmiddels is de methode, op basis van actuele, wetenschappelijke inzichten, verder geperfectioneerd.

Pilates is een oefenmethode gericht op het verbeteren van de coördinatie, het versterken van spieren en het vergroten van de lenigheid. Training van de kernspieren (buik, onderrug en heupbuigers) staat centraal. Er wordt veel aandacht besteed aan de lichaamshouding. Hierdoor is deze training zeer geschikt voor mensen met rugklachten. Iedereen kan er aan meedoen, jong of oud, man of vrouw en je kunt ook prima aan pilates meedoen als je zwanger bent.

De Pilates les wordt verzorgd door Marina Moskvitina en vindt plaats op donderdag of vrijdag van 10:00 – 11:00 uur. 

 Pilates is goed voor:

• een betere lichaamshouding
• een sterke en soepele wervelkolom met minder klachten
• versterking van alle buikspieren
• versterking beenspieren, onderrug en bilspieren
• controle over bekkenbodemspieren
• verbetering bloedcirculatie
• activering stofwisseling

POWER WALKING

Tijdens een wandeling van een uur kom je door middel van oefeningen tot volledige ontspanning. En ondertussen geef je je lichaam een effectieve training. Er worden mooie routes uitgestippeld. En natuurlijk wandel je op voldoende afstand van elkaar.

Nu lekker twee keer in de week, op woensdag van 12.00 tot 13.00 uur en op vrijdag van 11.00 tot 12.00 uur.

Begeleid door onze vitaliteit coach Joris.

SMALL GROUP TRAINING

De Small Group Trainingen worden momenteel gegeven in de tent voor Fitstudio. Later dit jaar zal dat op het parkeerterrein of binnen in de groepsles ruimte boven plaatsvinden.

Tijdens de les van 20 tot 30 min komen alle spiergroepen aan bod en wordt er gewerkt aan de conditie. Omdat de les aan max. 3 tot 6 personen wordt gegeven, kan de instructeur extra veel aandacht aan de sporters geven. Een korte maar effectieve training! 

Lekker voor mensen die een uur net te veel vinden en die graag wat extra aandacht voor houding en uitvoering willen.

Boksen

Een hele intensieve leuke les! Gegeven door onze boks topper Michael. Tijdens de les wordt er vooral gewerkt aan het krachtuithoudings vermogen!