0299 406104

WIJ WERKEN SAMEN MET:

CORE POWER

De Core Power training is zeer effectief en biedt een verantwoorde manier om je kernspieren te versterken. De focus ligt op buik-, bil- en rugspieren. Functioneel trainen staat centraal in deze les: om de minuut doe je een andere oefening, focus op de core spieren en een hoge intensiteit, zorgen voor een snel resultaat. We geven deze les zoveel mogelijk buiten, op het Hemmeland of de parkeerplaats bij Hakvoort. De les wordt dagelijks gegeven op diverse tijden.

FRESH BALANCE

De Fresh Balance les bestaat uit drie blokken van 20 min. Het eerste blok is 20 min cardio. Doormiddel van makkelijke aerobics pasjes werk je op een leuke manier aan je conditie. Het tweede blok is 20 min shape. Met behulp van lichte dumbells, elastieken en gewichten wordt er gewerkt aan de kracht. Het derde blok is 20 min rekken en strekken. Waarmee de les op een rustige manier wordt afgesloten!

Onze Fresh Balance docenten zijn Anne-Fleur en Ingrid.   

YOGA

Bij yoga werk je aan het versoepelen van de spieren, balans en verbetering van je doorbloeding en ademhaling. Dit doe je o.a. door stretch-, lichte kracht- en ontspanningsoefeningen, heupbuigers en twisters. De lessen worden afgesloten met een rustgevende cooling-down/meditatie zodat je je ontspannen voelt. Elke oefening bevat wel een uitdaging en is altijd aan jouw niveau aan te passen. Yoga is geschikt voor jong en oud, stijf en lenig, man en vrouw. Een mooie aanvulling op de training op de milon cirkel, waarmee je je spieren versterkt en daardoor vaak steviger en korter maakt. Er wordt zowel Hatha Yoga, als Gentle Flow Yoga gegeven.

Onze yogadocenten zijn: Danielle de Boer, Randi Amesz, Anne Mieke Does en Martyna Ligara. Kijk op ons groepslesrooster wanneer de lessen plaats vinden. 

PILATES

Pilates is een oefenmethode gericht op het verbeteren van de coördinatie, het versterken van spieren en het vergroten van de lenigheid. Training van de kernspieren (buik, onderrug en heupbuigers) staat centraal. Er wordt veel aandacht besteed aan de lichaamshouding. Hierdoor is deze training zeer geschikt voor mensen met rugklachten. Iedereen kan er aan meedoen, jong of oud, man of vrouw en je kunt ook prima aan pilates meedoen als je zwanger bent.

De Pilates les wordt verzorgd door Marina Moskvitina en vindt plaats op dinsdag en donderdagochtend! 

BOKSEN

Onze boksles is een leuke en dynamische manier om het hele lichaam te trainen, af te vallen en je conditie aanzienlijk te verbeteren. Zeer populair onder onze leden. Wat is er nou leuker dan een uur lang helemaal los te gaan, samen met je sparringpartner! 

De les wordt wekelijks gegeven op woensdagavond door onze bokstopper Michael.

POWER WALK

Tijdens een wandeling van een uur kom je door middel van oefeningen tot volledige ontspanning. Ondertussen geef je je lichaam een effectieve training. Elke week wordt er een mooie route uitgestippeld. 

Elke vrijdagochtend wordt er lekker gewandeld onder begeleiding van onze vitaliteitscoach Joris.

HIIT

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. De les bestaat uit korte en intensieve oefeningen. Deze oefeningen variëren per les, waardoor je iedere keer opnieuw wordt uitgedaagd. Er wordt gewerkt aan het uithoudingsvermogen, conditie en de explosieve kracht van je spieren. HIIT is de ideale les wanneer je wilt afvallen en je conditie wilt verbeteren. 

BBB

BBB staat voor benen, billen en buik! Tijdens deze les worden alleen deze 3 spiergroepen getraind. Tijdens een BBB workout zal je op plezierige wijze werken aan onderdelen als kracht, balans, vitaliteit en conditie. Door het gebruik van diverse materialen train je altijd op een gevarieerde manier. 

EXTRA STRENGHT

Krachttraining in een groepsles-jasje. Bij elk station worden 2 oefeningen gecombineerd. Kracht wissel je af met cardio en je werkt met herhalingen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Core Power les, waar je op tijd werkt. Door de snelle afwisseling tussen kracht en cardio gaat je hartslag flink omhoog en verbrand je veel energie. Elke dinsdagavond en vrijdagmiddag komen de krachtpatsers om opgewekt binnen en na een uur komen ze trots de zaal weer uit.

Rick, Bram en Peter zijn, afwisselend, de trainers van deze les. Kijk op ons groepslesrooster wanneer de les gegeven wordt!